Langsung ke konten utama

TES FORMATIF 2 SEMESTER 3 (KBC)

TES FORMATIF 2 SEMESTER 3 (KBC)

Èyatorè jȃwȃb sobâl-sobâl  ѐ bȃbȃ panѐka kalabȃn lerres!

1.    Ponapa sè èmaksod kabhuḍhâjân?

2.    Èyatorè sebbhuttaghi tor jhârbâ’âghi 3 macem kabhuḍhâjân Madhurâ!     (Sekor 15)

3.    Ponapa sè èmaksod kabhuḍhâjân ghutong rojhung tor ponapa bhuktèna jhâ’ è Madhurâ bâḍâ kabhuḍhâjân ghutong rojhung?

4.    Èyatorè sebbhuttaghi 3 macem kabhuḍhâjân Madhurâ sè aropa lalampan upacara adhât!

5.    Ponapa maksod tor tojjhuwân èbhu maghâgghâr tellor ḍâlem upacara adhât pèlèt kanḍung?

6.    Ponapa sè èmaksod upacara adhât pèlèt kanḍung?

7.    Èyatorè sebbhuttaghi bâtegghâ upacara adhât pè lèt kanḍung! (Sekor 15)

8.    Èyatorè jhârbâ’âghi kadhi ponapa tata kramana orèng atamoy! (Sekor 20)

 

 Pènter Soccè, Bhuddhi Tèngghi,

Ngèlmo pai

Ajhi larang, Kabbhi Monjhung 




Komentar

Postingan populer dari blog ini

HASÈL PSAS BHÂSA MADHURÂ 2023-2024

HASÈL PSAS BHÂSA MADHURÂ 2023-2024 Nilai PSAS Bhâsa Madhurâ èyatorè ponḍhut è ka'ḍinto!

KISI-KISI PSAS BHÂSA MADHURÂ 2023-2024

KISI-KISI PSAS BHÂSA MADHURÂ 2023-2024 Ka'ator ḍâ' rèd-morèd SMADA SONGENNEP Kellas XI sè bhâḍhi ngèrèng ujiyân PSAS Bhâsa Madhurâ èyatorè ajhâr aḍhâsar kisi-kisi sè bhâḍhi kaator.  KISI-KISI PSAS Bhâsa Madhurâ èyatorè ponḍhut è ka'ḍinto! Jhâ' kantos kalèp (loppa), salaèn panjhennengngan ajhâr jhughân ataarèka kalabân taḍâ' bânnya'na adu'a, ngemmès kabellâsannèpon Ghustè Allah tor nyo'on ridâna orèng seppo ḍuwâ'. Sabellunna mangkat asakala jhâ' kalèp jhughân asallim ḍâ' rèng seppowèpon.  Ngatorè pojhi salamet, malar moghâ panjhennengngan kèngènga nilai sè saè tor bârokah. 

MODUL AJAR BAHASA MADURA

MODUL AJAR BAHASA MADURA Tan-tarètan sè bhuto conto modul ajar bhâsa madhurâ fase E (kellas X) èyatorè ponḍhut è bâbâ ka'ḍinto. Dhinèng modul ajar sè bhâkal ka'ator ka'ḍinto akor sareng CP sè ampon èsoson sareng Provinsi Jhâbâ Tèmor, akor sareng TP, ATP sè ampon èpaterbi' sabellunna neng blog ka'ḍinto.  MODUL AJAR BHÂSA MADHURÂ FASE E èyatorè ponḍhut è ka'ḍinto